lördag 12 september 2015

Min roliga dröm

Under natten var att jag jobbade på Myrorna.Det har jag gjort,så jag vet hur det går till där.Jag trivdes med det alu jobbet.Alla behandlades lika,oavsett om några var anställda.Men i natt skulle jag sortera och ta hand om soperna från köket.Hi hi.Och så blev vi arga att en mat från restuarangen var för saltig.Det fanns ingen restuarang på min tid,bara ett litet fik med smörgåsar.Å så roligt det var att jobba där med alla grejer.Roliga kunder.En gång en kille som snodde en simpel sak,en sax!Blev ju portad.En annan "snusk#gubbe kom och klämde på damtrosorna.En annan köpte damkläder som han skulle ha.Vi frågade till tjejen?Visade sig att han hade en docka.Så mycket ensamhet det finns.När det stod orglar i butiken kom det någon gubbe och spelade på dom.Var ju bra Pr för butiken.Nu för tiden är det för dyrt att handla på Myrorna.Synd.Det kom ju in fina saker och fina kläder med.En tjej hittade en dildo i en ficka.Hon skrattade så hon tjöt och för sa sig,sån har jag hemma!Ha,ha.

1 kommentar:

Skruttmärtha sa...

Hej vännen!
Nu har jag suttit och skrattat åt det du skrivit. :-)
Jag brukar köpta tranbär och tranbärsjuice på Lidl. Tycker det är så gott att ha tranbären i filmjölk, bären är ej torkade dom är mjuka
Kram från Gun-Britt