måndag 25 januari 2016

jag blir beklämd av nyheterna idag

att läsa om bråket på ett flyktingboende,med en kvinna mördad.Ut med ungen tycker jag!Det bevisar ju att det kostar samhället med alla dessa sk,ensamkommande barn.För nu skulle det tillsättas extra poliser.Jag tror inte att ungarna någonsin kan anpassa sig efter våra regler,för det finns det väl i ett sådant boende?
Men glad att läsa att i ett äldre boende så fixar man maten på stället och gamlingarna äter upp densamma och de får välja vad de vill äta.Vem blir glad åt uppvärmd mat?De fick t.o.m pengar kvar.

1 kommentar:

wiper sa...

Jag tycker det är politikernas fel som inte är förberedda på denna invasion. Man måste ha mer uppsikt och dom måste få sätta sig på skolbänken direkt och informeras om regler och lagar i landet. Även lära sig språket

Jag är så glad att min mamma är på ett servicebonde där dom har eget kök och maten är otroligt god. Mamma äter upp allt på tallriken och ser ut att njuta.

kram