söndag 28 februari 2016

Jag tittade vart fall på hela!

Och nästa vecka vet man ju utgången direkt.Molly var ok.tyckte jag,men inget som jag kommer att ta in på you tube.Vår Martin va inget att hänga i julgran.För tråkig.Och att den där,va hon heter,Linda blev dissad av Bert var ju inte konstigt.Tråkig låt som vi hört förr.
Om dom haft Levengood som programledare hade han fått berätta om sin mormor för femtielva gånger.
Så här sitter jag i gungstolen och glor på TV.Blir det tråkigt gungar man några varv o somnar till.
Jag har namnsdag!Maria grattas!

3 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Jag kollade inte alls! :P

Ama de casa sa...

Grattis på namnsdagen! :-)

Ama de casa sa...

sv: Lasse i det här klippet:

http://www.svtplay.se/klipp/6792007/lasse-har-skaffat-pojkvan

Det är Helena Bergström. Något maskerad... :-)