tisdag 9 februari 2016

känner mig så vissen

och lessen.Maggan å jag hade så kul.Vi var bla.till Rimini i Italien.Men det finns inga bilder scannade från den tiden.
En gång,jag hade varit sjuk och hemma från skolan(yrkeskolan)kräksjukan.Torsdagen.Maggan ville promt ut på fredagskvällen och dansa.Stället var i VästeråsKruxet var,att man kom inte hem från Västerås.Gick ju inga natt tåg eller bussar.Vad gjorde man?Liftade!Det var vinter vill jag minnas och vi i kjol och nylonstrumpor!Inte kallt va.Men vi fick ingen lift den gången och Maggan ringde hem så pappan hennes hämtade oss.Han var inte särskilt munter.Vi kunde
åtminstone värma oss i en mack.
En gång som vi liftade fick vi åka med ett gäng killar.Till en början va de chyssta men så började dom snuska sig med historier o.s.v.En kille sa till mig,du har väl inte knullat va,och sett en kuk.Så jag klämde till med,kan du tänka dig en svart också!Maggan fnittrade såhon tjöt och så blev det tyst på killarna.Dom såg snopna ut.

Inga kommentarer: