söndag 10 april 2016

Det går långsamt framåt

Både med våren och skuldsaneringen.I augusti går jag in på fjärde året och har alltså två år kvar.Kanske bättre att flytta när man är skuldfri.Jo men då har jag ju chansen.Lägenheten som jag sökte på sist,i Romberga,Enköping, har just nu 300 sökande.Tror jag ligger på 43 platts i kön.Tänk att vänta så länge för en simpel tvåa i Enköping.Så där knäppa låter man i Enköping.Totte har varit granne med mig.då jag bodde i Enköping.
Ingvor och Ingvar har namnsdag.

1 kommentar:

wiper sa...

Härligt att få höra Totte Wallin. Kul att du varit granne med honom

Vi har stått i kö nästan 3 år i Enköping och nu i Sala. Ändå är det många före oss. Det var så lätt att flytta på 1970-1990-talet för då kunde man nästan välja. Fattar inte varför dom inte bygger mer och även lite billigare lägenheter, hyresrätter.

Vi bor i en tvåa nu för det fanns ingen trea när vi var tvungna att flytta fast vi inte ville på grund av väsen. Känns att man har ett rum mindre så vi kan inte ta emot övernattningar förrens vi köpt en bäddsoffa.

Hoppas du snart får en lägenhet i Romberga så du kommer närmare Enköping

Ha det bra
Malin