söndag 1 maj 2016

Så nu är det sovmorgon

Jag hade så ont i lederna,mest skinkan också,men vinet gjorde det.susen.Eller så glömde jag bort värken.Det vinet igår,ska man bara smutta på,för det är så fina smaker.
och regnar gör det ,men det gör mig inget.Ska inte demonstrera.
En rolig bild men jag vet inte direkt vad dom demonstrerar mot.
En gång när vi bodde i Stockholm,utanför vill säga,skulle vi up utflykt med flickorna.Hade packat smörgåsar o saft.
Tänkte också promenerapå stan och parkerade bilen.Hamnade mitt i det röda tåget så vi kom inte så långt.Men trot elleller ej,vi hade haft inbrott.Och tjuven var hungrig för dom tog våra mackor.Och pappa George som hade sin portmonä kvar,hittade dom inte.!!Men det fanns ändå inga pengar i den.
Så vi åkte hem istället för utflykten.Det här var före sonens tid.

Inga kommentarer: