måndag 22 april 2013

Allan och Glenn har namnsdag.
Igår blev jag så pigg.Var det kärleksörtens förtjänst?

2 kommentarer:

Nillas Trädgård sa...

Ja det är klart att den piggar upp, det hörs väl på namnet ;-)
Och jag tror att den kommer att trivas fint med peséer.
Ha en fin dag!

Ama de casa sa...

Såklart det var kärleksörtens förtjänst! :-)