måndag 22 april 2013

Allan och Glenn har namnsdag.
Igår blev jag så pigg.Var det kärleksörtens förtjänst?

2 kommentarer:

  1. Ja det är klart att den piggar upp, det hörs väl på namnet ;-)
    Och jag tror att den kommer att trivas fint med peséer.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Såklart det var kärleksörtens förtjänst! :-)

    SvaraRadera