lördag 20 april 2013

Amalia och Amelia har namnsdag.
7+.Men jag tror att frosten har inte dragit från gräsmattan
Än så länge inga fimpar..Ja det var gammeltanten som fimpade,de sa öbovärden.

2 kommentarer:

Nett sa...

Gott väder här nu, det är riktigt soligt och skönt på balkongen :) Kram

Skruttmärtha sa...

Hej! I min almanacka står det tre namn idag är Emelie oxå.
Tack mitt barnbarn ska få det kortet idag.
Vi har haft så mycket regn så nu har vi ingen snö kvar.
Går det bra att lära dej med din nya data?
Har ni oxå fimpar. Här fimpas det överallt.
Ha en bra dag. Kram från Gun-Britt