Georg(e) och Görans dag.
Så nu förstår jag varför jag drömde om vårt radhus på Timmerbacken.Jag kände mig som där igår när jag planterade.Det ger mig en inre lycka,och idag ska jag se vad de kan ha på Plantagen.Vill ha gullvivor.Jag tror inte att mina gillade att bli flyttade i somras.Vi får se om de behagar titta upp i den nya rabatten.

Gullvivor är så fina! Vi hade massor i gräsmattan i Sollentuna.
SvaraRadera:-)
Den blomman blev uppskattad. Tycker det är kul att hitta på något som inte alla andra gör.
SvaraRaderaKram
Hejsan!
SvaraRaderaGullvivor är så fina. Vi har en liten slänt med björkar där växer det gula och röda gullvivor, inte långt från mitt boende.
Har lovat brorsans barnbarn 3stycken att jag ska virka något till dom. Men tigerraggsockorna ska jag ha. Och dom små grå jag ska göra ska mitt blivande barnbarnsbarn få.
Har köpt garn så det ska räcka ett tag.
Kul att det går bra med datan.
Ha en bra dag vännen.
Kramar från Gun-Britt
visst är det härligt nu när man kan plantera en del, här i vår trädgård har jag en massa gullvivor, både gula och gulrödoranga
SvaraRaderakramar