onsdag 24 april 2013

Det regnar!

Bra säger jag.
Väntar på att gräsmattan ska bli grön.
GOD NATT,KÄRA VÄNNER!

2 kommentarer:

  1. Regnade hela dagen här också men idag är det nästan nollgradigt igen...Hoppas det inte är halt! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Här regnar det idag! Minns inte när det skedde senast...
    :-)

    SvaraRadera