onsdag 10 april 2013

Det snöade lite,men nu har graderna stigit till 3+.
Jag blev så trotsig ioch frösådde några raringar.Solhatten gillade inte läget så den fick sällskap av floxen.Men stockrosen gillar läget.Kommer inte vallmon upp,så köper jag perenner.Men det är ju roligt att se om det gror något.Inte en enda av mina planteringar sedan hösten har visat sig.För frostigt ännu.

3 kommentarer: