fredag 19 april 2013

Folk som röker..

Jag förstår mig inte på dom som röker,att de slänger fimpar och cigarett paket över allt.Vem tror dom städar efter sig?Mina grannar har blivit tillsagda oändligt många gånger av bovärdarna.Tror ni de lyssnar?Det får vi se,men just nu plockade jag upp ett cigarett paket med en orökt cigarett i.Vill inte ha den heller.Visserligen hardet blåst,men den låg invid husväggen,så jag tror allt de har kastat ner den.

4 kommentarer:

Ama de casa sa...

Men ska det där eländet aldrig ta slut???

Ma sa...

Vilket oskick att göra så. De borde åtminstone lära sig att ta reda på sina egna fimpar. Hoppas bovärdarna kan få någon fason på dem...

Yvonne Johansson sa...

Det är olagligt att skräpa ner och slänga fimpar överallt. Om någon kommer på dom så får dom böta ordentligt. Helst så ska man ha dom på film eller bild som bevis.
Obs! Kommer dom inte att sända dom nya avsnitten av Dallas? Varför då. När dom sänt A så får dom banne mig sända B tycker jag. Jag vill veta hur Bobby klarar av den där hjärntumören. När dom sände sista avsnittet sist så fick han ju ett våldsamt anfall.

trollet sa...

Ha ha, vilka "fina" cigarett paket=) Jag röker och kastar fimpar när ingen askkopp finnes på stan, men bor man så kan man ju bara "göra en" av en burk eller så...

Vem fick du drömma om?? ;)

Hoppas du har en lika underbar vårdag som jag!!