welcome to my world
fredag 12 april 2013
Jag har handlat i mina sommarskor.Tror det kom ner något typ,regn.
Och grannen har kastat ketchup på mitt fönster,så jag undrar om de är kloka.Hans fönster var öppet,å jag undrar om Öbo tänker ta bort skiten.
1 kommentar:
Nett
12 april 2013 kl. 04:34
Det lät inte kul med ketchup på fönstret. Hoppas att du får en fin helg. Kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det lät inte kul med ketchup på fönstret. Hoppas att du får en fin helg. Kram
SvaraRadera