torsdag 18 april 2013

LARRY HAGMANS nätta sovrum.
Sonen laddade ner nya Dallas,den säsongen som TV snuvade oss på.Sett den ikväll.
Natti,natti.

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Då hade du en riktigt fin kväll förstår jag! Kramiz

Ama de casa sa...

Vilken toppenkväll det måste ha varit :-)