tisdag 23 april 2013

Med tiden blir det nog fullt i rabatten.Har planterat flox,som kommer till hösten.Och två pioner har jag planterat.Måste nog vänta med en buske,och se,när man kommer in i gräsmattan.Ska ha den där på ett ställe.

1 kommentar:

  1. Du planterar för fullt märker jag. Själv har jag fått lavendelfrön idag så det kanske blir plantering här också :-)

    SvaraRadera