welcome to my world
Gratta barnbarnet! Säg till om du vill ha hjälp när du använder Gimp sedan :)
Snö? Nu???Här har vi inte snö nånsin, och idag har det varit 23 grader varmt ;-)
Gratta barnbarnet! Säg till om du vill ha hjälp när du använder Gimp sedan :)
SvaraRaderaSnö? Nu???
SvaraRaderaHär har vi inte snö nånsin, och idag har det varit 23 grader varmt ;-)