onsdag 17 april 2013

ny dag

Valdemar ochVolmars namnsdag.
Idag blir det en het dag,fast det regnar.
9 grader+.Nu kommer nog grönskan.

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Å´så fint Inger! Nu blev jag glad att du inte har försvunnit från bloggvärlden! Bautakram!!!