welcome to my world
fredag 26 april 2013
Teresia och Teres har namnsdag.
Men hallå,Kommer ni inte ihåg Svensson,Svensson?Som var så roligt.
Kolla nu då och fräscha upp minnet!
1 kommentar:
Ama de casa
26 april 2013 kl. 04:07
Visst minns jag den serien - den var skoj :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Visst minns jag den serien - den var skoj :-)
SvaraRadera