söndag 21 april 2013

Rekord.13 grader+.Idag planterade jag en kärleksört,i min nya balkonglåda.Balkonglådan är större än den vanliga,så det ska gå.Kärleksörten ska få mera sällskap,lite senare.Tror ni den gillar panseer?

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Du får väl fråga den?
;-)