söndag 14 april 2013

Söndag

och sovmorgon.Och stackars Tibutrius har namnsdag.Vilken heter det .då? 3 grader +.

1 kommentar:

  1. Vet inte Inger men det måste ha blivit något galet när Eva skulle ha kod på sin bligg...jag har skrivit till henne o bett att hon ska ta bort det. Kramiz!

    SvaraRadera