fredag 19 april 2013

Tänker krypa ner i sängen,

Det regnar och är sex grader+.
Jag hoppas att någon mysgubbe dyker upp i drömmen.
Kanske?

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon Inger! idag hade vi minusgrader igen men blå himmel o sol! Kramiz

Ama de casa sa...

Hoppas du fick din drömman inatt då :-)