fredag 19 april 2013

Tänker krypa ner i sängen,

Det regnar och är sex grader+.
Jag hoppas att någon mysgubbe dyker upp i drömmen.
Kanske?

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Inger! idag hade vi minusgrader igen men blå himmel o sol! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick din drömman inatt då :-)

    SvaraRadera