welcome to my world
HejDet var du som har en sådan fin sida. Det ser gott ut.Och Elvis som grädde på moset.Tack för din kommentar hos mig på rovie.blogg.se. Det är en koltrast som sitter där och "pratar". Äter som en häst men är min favorit.Ville dina små kissar inte försöka få den genom fönstret?
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Hej
Det var du som har en sådan fin sida. Det ser gott ut.Och Elvis som grädde på moset.
Tack för din kommentar hos mig på rovie.blogg.se.
Det är en koltrast som sitter där och "pratar". Äter som en häst men är min favorit.
Ville dina små kissar inte försöka få den genom fönstret?
Skicka en kommentar