måndag 20 juni 2011

Äntligen måndag!

GODMORGON!
 Linda har namnsdag.Grattis Linda !
 Inget vidare till väder.Satte på mig vinterlångbyxor.
Sitter med kofta.Kanske köper glögg till midsommar.
Usch vilket jäkla sommarväder 15 grader plus.Rena istiden.
Gräsmattan blev grön..

Inga kommentarer: