welcome to my world
måndag 20 juni 2011
Äntligen måndag!
GODMORGON!
Linda har namnsdag.Grattis Linda !
Inget vidare till väder.Satte på mig vinterlångbyxor.
Sitter med kofta.Kanske köper glögg till midsommar.
Usch vilket jäkla sommarväder 15 grader plus.Rena istiden.
Gräsmattan blev grön..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar