tisdag 21 juni 2011

Det går ALLRI!

Fick se att de flyttar brevlådorna.Till ett högst opassande läge!Nämligen på cykelhuset invid GATAN!Toppen för tjuvar och ungar!Den som styr bygget kan inte vara klok!

Inga kommentarer: