fredag 17 juni 2011

Elvis mackan!


Vit formfranska
Banan
Jordnötssmör
Smör
Bacon,ett måste!
Honung
Skala och skiva bananen.Bre ett tjockt lager jordnötssmör på brödskivorna.Lägg bananskivorna på den ena brödskivan och lägg den andra ovanpå och tryck ihop litegrann.Sätt stekpannan på medelvarm värme och lägg i en ganska stor klick smör. När smöret smält och fräst färdigt, lägg i smörgåsen och stek den gyllenbryn på båda sidorna.
Man kan också lägga på knaperstekt bacon och droppa lite honung på. jordnötssmöret.Och så var det vispgrädde på!Lycka till!
Undra på,att Elvis blev så tjock!Inte bara piller minsann.



1 kommentar:

Anonym sa...

Rena rama KALORIBOMBEN.För många år sedan hade jag grannar som var från Amerika.Och dom åt
mycket jordnötssmör.Har faktiskt smakat några
gånger,alldeles för fett.
Mvh:MIO