onsdag 22 juni 2011

Fortsättning

Paulina och Paula har namnsdag.
Endast 14 grader.När får vi sommar?
I natt drömde jag konstigt.Var en helt annan person med annan familj!Vad betyder det?Hjärnan får ihop de konstigaste saker,som inte hänt.

Inga kommentarer: