Inga-Britt, 81, Märta, 94, och Ingrid, 94är husockupanter!Det tycker jag är starkt!Deras hus ska rivas och det ska bli äldreboende.Men de vägrar att flytta.Bollstabruk.På äldreboende finns inga lediga lägenheter.Det ser väl inget fel ut på detta hus?Usch så man behandlar äldre!
Den här bilden har jag lånat från Aftonbladet
Den här bilden har jag lånat från Aftonbladet

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar