jag har försökt hålla mig vaken med att kolla priser,nu när dollarn är nere.Kollat på Wall Mart och Target.
De fina är att när jag kommer är det rea!
Och så har de petit.
Vad säges om skor för 8.74 och långbyxor 24.99.Jag kollade på Forex.
Mina ögon kommer att bli runda.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar