onsdag 22 juni 2011

Nu läser man om Madelaine,

jag har slutat skriva prinsessan.Hon åker till New york som jag åker ner till stan.Och det där Childhood säger hon är som vilket kontorsarbete som helst.Jaha.Tror hon verkligen att en kontorstjänsteman har råd med hennes resor?Nyss var hon på möhippa i London.Förbaskade jänta!Du får allt jobba i Sverige om du ska vara prinsessa!Någon måtta får det allt lov att vara!Pappa måste sätta ner foten!

Inga kommentarer: