onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Margit och Margot har namnsdag.
Jag hade en docka som hette Margit.Mamma tyckte att det inte var ett fint namn.Joho sa jag!Dockan fick jag till julklappnär jag var 8.Av mamma.Det var en sådan där celluoiddocka,men lite större modell.
Men nu är det sommar och solen skiner.14 grader plus.
Satt in kortet på pionen för den busken är så vacker nu.
Tråkigt är att min gräsmatta ser lite halvvild ut!Men iår gör jag ingenting åt den.Förmodligen ska uteplatsen renoveras nästa sommar.Vi får se!
Öbo har fått nojan och ska riva en gata och bygga ett gräsligt runt hus!Ingen kommer att vilja flytta in .Rena klagomuren.

1 kommentar:

Inger Maryissa sa...

Kommer också ihåg min fösta docka jag fick en gång i Julklapp, och hon hette Susan
Jo, sommaren är kvar...men det har blivit kyligare och regn
hoppas sommarvärmen och solen kommer tillbaka snart
fast naturen behöver nog vatten
ha det så gott