tisdag 14 juni 2011

Tisdag


Håkan och Hakon har namnsdag.
Mulet idag.14 grader plus
Ikväll blir det nog Dallas.Kollade tre på raken.Sue Ellen fick sin Son.Det var kollosalt spännande.Lilla Lucy började ta droger.Det var bara ett fel i handlingen.Bebisen var född i 7 månaden och var alldeles för stor!Minns lilla mig som också är född i 7 månaden.Enligt mamma,var jag ett skrynkligt russin o hade inga ögonbryn.Men,Jr,var inte den biologiske fadern!Fniss!Den som är nyfiken och inte sett Dallas får köpa!

Inga kommentarer: