onsdag 15 juni 2011

Torsdag

Ingen godmorgon!
Blev väckt 5min.i 7 av hammarslag och maskinbuller!Öppnade fönstret o sa,men vi sover!
Jobbargubbarna får väl tänka innan de börjar hamra!Det är iallafall folk som bor här.

Axelina och Axel har namnsdag.Solen skiner o det verkar bli skönt.12 grder plus,inget att skryta med.
Skatorna är också igång.

Inga kommentarer: