torsdag 23 juni 2011

Torsdag


Regnar!Och jag är på uruselt humör!
Alice har namnsdag.Föralldel,även Adolf.Men jag tycker att det namnet borde gå ur almenackan!
Skitväder hela juni!14 grader.Rena istiden!
Spanade igår på tvättmaskiner.Efter New Orleans ska jag banne mig köpa en!Orkar inte mer med strulet.
Problemet är,hur få hem den,utan bil?

1 kommentar:

Inger Maryissa sa...

Jo, det är inget kul väder direkt...hoppas det blir bättre snart
men du...tvättmaskin kan man nog få hemkörd och få hjälp med installationen.
Önskar dig en fin midsommarhelg, trots vädret