söndag 9 oktober 2011

Söndag


Inger och Ingrid har namnsdag idag.
Idag firas thanks giving i U.S.A.Förstår inte att det är en sådan stor dag eftersom det baseras på israeiliternas utgång från Egyptien.Knappast något amerikanskt händelse.Men ok.Man kan ju fira ändå!Halloween är ju inte amerikanskt heller.
Vädret är 7 grader bara,men solen skiner..

Inga kommentarer: