Hej! I min almanacka står det tre namn idag är Emelie oxå. Tack mitt barnbarn ska få det kortet idag. Vi har haft så mycket regn så nu har vi ingen snö kvar. Går det bra att lära dej med din nya data? Har ni oxå fimpar. Här fimpas det överallt. Ha en bra dag. Kram från Gun-Britt
2 kommentarer:
Gott väder här nu, det är riktigt soligt och skönt på balkongen :) Kram
Hej! I min almanacka står det tre namn idag är Emelie oxå.
Tack mitt barnbarn ska få det kortet idag.
Vi har haft så mycket regn så nu har vi ingen snö kvar.
Går det bra att lära dej med din nya data?
Har ni oxå fimpar. Här fimpas det överallt.
Ha en bra dag. Kram från Gun-Britt
Skicka en kommentar