welcome to my world
torsdag 25 april 2013
Deklarerat idag....
Mormor,varför har du så stora ögon?
Mormor svarar,det är för att jagska se bättre när jag tar ut pengarna från banken.
Ser ni så vargen slickar sig om munnen?
Nu blir han nog proppmätt och hoppas,att han får ont i magen!
1 kommentar:
|| mannen som kan prata om hundar ||
sa...
Ja, deklarationen är klar! :)
25 april 2013 kl. 07:58
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ja, deklarationen är klar! :)
Skicka en kommentar