onsdag 24 april 2013

Det regnar!

Bra säger jag.
Väntar på att gräsmattan ska bli grön.
GOD NATT,KÄRA VÄNNER!

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Regnade hela dagen här också men idag är det nästan nollgradigt igen...Hoppas det inte är halt! Kramiz

Ama de casa sa...

Här regnar det idag! Minns inte när det skedde senast...
:-)