Det blåser rätt bra.Men Plantagen hade inga gullvivor.De sa att kommer nog nästa vecka.Jag köpte ett ,glömt namnet,ni vet de där söta små buskar med hjärtliknande blommor.,Lupiner,en vit,och en annan historia.
Vet ej namnet.Köpte 1 st,för att se,om den trivs i rabatten.Denna hade jag och kallade den för Uppsala,för den kom därifrån,dotterns sommarstuga.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar