tisdag 16 april 2013

HAPPY DAYS ARE HERE AGAIN!

Nu såg jag faktiskt något som sticker upp i rabatten.Kan det vara krokus?
Och vinbärsbuskarna som jag planterade har,små,små knoppar till blad.Hallelulja!

Inga kommentarer: