tisdag 30 april 2013

Ikväll är det lugnt här

Jag trodde att de skulle ha fyrverkierier och sånt.Inte ett smack.Förutom nere vid slottet.Men Vivalla hade förr en egen brasa.
GOD NATT

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

En kall morgon här, men solen skiner från en klarblå himmel! Önskar dig en fin 1:a maj! Kramiz