måndag 29 april 2013

Måndag är det

Tykos namnsdag.
Vet ni,jag har varit uppe en stund.Jag fick en present av en katt.Lite lämningar var det kvar och jag var tvungen att städa liksom.Man får vara glad att den inte kom upp i sängen.

Inga kommentarer: