welcome to my world
söndag 21 april 2013
Rekord.13 grader+.Idag planterade jag en kärleksört,i min nya balkonglåda.Balkonglådan är större än den vanliga,så det ska gå.Kärleksörten ska få mera sällskap,lite senare.Tror ni den gillar panseer?
1 kommentar:
Ama de casa
sa...
Du får väl fråga den?
;-)
21 april 2013 kl. 10:45
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Du får väl fråga den?
;-)
Skicka en kommentar