Denna vackra hund har övergivits av sin första husse.
Hunden är hemlös i Adolfsberg,ett finare område i Örebro.Han har dödshot över sig,men fått ny ägare.Läs om Pelle i Nerikes Allehanda.
Och hur kan man bara överge en hund?
Den vovven skulle möta Dog Whisper,Cesare.
Pelle är svårfångad,för han litar inte på människan.En vänlig person har ställt upp en hage med mat i,så de kan lura in Pelle.Andra har matat Pelle,och gjort en hundkoja,utan väggar.Så visst finns det goda människor.

1 kommentar:
åh vad skönt att Pelle har fått nya ägare, jag har tänkt på honom ända sedan jag läste om honom
kramar
Skicka en kommentar