söndag 21 april 2013

Undringar idag

En människa skrev något i en annans blogg,som när man blir behandlad av andra,behandlar man samma tillbaka.Väldigt omoget och dumt sagt.Den som provocerar och är dum,måste vara väldigt bitter.Klart,går man som kvinna i herrskor,(ja,det skrev människan någon stanns)och klipper håret själv,samt bor i en etta på 31kvadrat.Inte roligt liv!!?Jag tror att människan är sur på oss,som ser ljust på tillvaron.Jo visst har man motgångar,som detta med eventuella skuldsaneringen.Och änka är jag som inte kan besöka min mans grav i Ghana.För dyrt.Då reser jag hellre till min dotter i New Orleans.Ja inte går jag omkring och är bitter för jämnan.

Inga kommentarer: