fredag 28 mars 2014

Jo,Ama,varför ja loggar in hos dig med facebook beror på,att det blev konstigheter med hotmail.De står då att jag måste använda snabel a vilket jag gör,och det funkade inte.Så därför blir de facebook.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Ok, då förstår jag - och jag hittar ju till dig i alla fall :-)