Nu ikväll var mitt bostadsbolag här,för jag höll på att få en liten bäck på tomten.Avloppet ovanför min tomtgräns hade läckage och det blev en fontän.Samt det stank skit i flera dar.Du ser det svarta röret,där är avloppet på andra sidan staketet.Och nu blev det ett läckage.Bilden är tagen innan huset blev grönt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar