fredag 28 mars 2014

Nu ikväll var mitt bostadsbolag här,för jag höll på att få en liten bäck på tomten.Avloppet ovanför min tomtgräns hade läckage och det blev en fontän.Samt det stank skit i flera dar.Du ser det svarta röret,där är avloppet på andra sidan staketet.Och nu blev det ett läckage.Bilden är tagen innan huset blev grönt.


Inga kommentarer: