lördag 29 mars 2014

Ser ut att bli en fin dag Jag kom ju upp i tid så att säga.Gjort lite handtvätt också.
Nu får vi betala för tvättstuga och lika bra det.Men jag tvättar inte våra kläder där.Bara lakan och handdukar.Kanske man får köpa tvättbräda?Finns på Myrorna.
Minns jag har skuldsanering och inte råd att höja hyran i onödan.
Jens och Jonas grattas idag.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Hoppas du får en fantastiskt fin dag idag :-)