tisdag 25 mars 2014

Suss gott

Jag har fått lite action.Återupplivade Cartwrights.
Hörni,Hoss var min favorit.Och pappa Ben så snygg.

1 kommentar:

Ama de casa sa...

Upp och hoppa nu! Det har gått och blivit förmiddag... :-)